Bokmalarnarnas bokmal

Anledningen till att jag varit så inaktiv på den här bloggen är för att skolan tar så mycket tid med allt plugg osv. men även så har jag tappat intresset för att fotografera!

Visst, jag fotar och älskar det lika mycket nu, som då. Men det är arbetet med bilderna efter som jag inte orkar. Dessutom så krånglar min dator väldigt mycket..

En annan sak som också tagit upp min tid är böcker. Jag läser mer än någonsin och kan inte sluta heller. Just nu läser jag boken "Nostradamus försvunna profetior". Den är verkligen super intressant och jag är helt trollbunden.

Men tillbaka till fotograferandet.. Jag ska försöka skärpa mig, när jag fått ordning på allt annat i mitt liv. Så jag hoppas ni står ut ett tag till!

BElieve in YOUrself, and stay cool!

 


Kommentarer/önskemål

Skriv din kommentar/ditt önskemål här:
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar eller önskemål:

Trackback
RSS 2.0