Bra och dåliga nyheter!

Tänkte bara dela med mig av lite bra och dåliga nyheter.












Good news! :)

  • Jag kom in på Estet med inriktningen musik.
  • Det är härligt väder.
  • Jag är glad för att jag kan fota


Bad news! :(

  • Jag ångrar att jag inte valde inriktningen media.
  • Jag har ingenting att fota.
  • Behöver pengar, så jag kan köpa fler tillbehör och sånt.

Det var det, så som ni kanske förstår så till hösten så blir det nog inte så mycket bloggning... Men ska nog fixa tid till det med, och bara för att jag inte går media, så tänker inte jag lägga ifrån mig kameran, nejnej! Ska fota så mycket jag kan!

Nu ska jag gå ut en sväng, i det otroligt härliga vädret. Hoppas ni får en underbar dag!

Update:
Hade inget internet varken tisdag eller onsdag, därav ett sent inlägg. Tur att blogg.se har börjat med tidsinställning!

Kommentarer/önskemål

Skriv din kommentar/ditt önskemål här:
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar eller önskemål:

Trackback
RSS 2.0